طراحی هدیه

دوگار با استناد به تجربه 8 ساله خود و اطلاع از دغدغه ها و انتظارات مدیران و مسئولین مربوطه، از هدایاتبلیغاتی، طراحی و تولید هدایای خود را به 6 دسته اصلی تقسیم کرده است.

  • موقعیت جغرافیایی
  • مجلل و لوکس
  • شخصی سازی
  • سطوح متفاوت
  • بودجه مقرر شده
  • مناسبتی

با قابلیت نقد شوندگی

هدایای مجلل و لوکس

یکی از دغده های در تهیه هدایای تبلیغاتی و سازمانی این است که فرد هدیه گیرنده از جایگاه ارزشمندی در سازمان برخوردار است، و هدیه دهندگان علاقه مند به اهدای هدیه هایی همچون کارت هدیه، سکه یا ... به این افراد می باشند، ولی از لحاظ موقعیت سازمانی، شخصیت برند و فرد هدیه هدیه گیرنده این امر امکان پذیر نیست.
ولی این مهم در قالب هدیه با قابلیت نقدشوندگی محقق می شود.

داستان موقعیت مکانی

موقعیت جغرافیایی

یکی دیگر از نیازها در تهیه هدایای تبلیغاتی، نمایش فرهنگ، آداب و رسوم مکان جغرافیایی است.
این هدایا می تواند برای کشور، منطقه، محله یا حتی خیابان خاص که داستان جذابی دارد تهیه شود.

موقعیت اجتماعی و سازمانی

سطوح متفاوت

حتما برای شما پیش آمده که به یک سازمان خاص چند هدیه برای سمت های متفاوت ارسال کردید، ولی در تهیه هدایای این دغدغه را داشته اید که با توجه به سمت هدیه گیرنده چه چیزی اهدا نمایید.
دوگار این مشکل را با طراحی و اجرا در یک کانسپت ثابت، هدایا را می تواند برای سطوح متفاوت تولید نماید.
 

یونیک و غیر قابل خرید در بازار

شخصی سازی

حتما برایتان رخ داده که وقتی می خواهید به یک فرد بسیار ثروتمند هدیه بدهید پیش خودتان گفته اید اگر به سکه طلا هم به ایشان بدهیم برایشان جذابیتی ندارد.
این امر صرفا برای افراد ثروتمند نیست بلکه بسیاری از افراد در جایگاه های متفاوت همچون مدیریت که از سازمان و یا افراد گوناگون در مناسبت های مختلف چندین هدیه دریافت می کنند شاید دیگر هذیه تبلیغاتی برای ایشان جذابیتی نداشته باشد، معمولا این افراد اگر حس کنند این هدیه فقط برای ایشان و به صورت یونیک طراحی و تهیه شده بسیار استقبال خواهند کرد.
دوگار با طراحی هدیه یونیک و شخصی، جذابیت هدیه را برای گیرنده چندین برابر می نماید.
 

سازمانی و تبیلغاتی

هدایای مناسبتی

از دغدغه های بزرگ اکثر کسب و کارها در تهیه هدیه برای مناسبت های ملی و مذهبی این است که علاوه بر تکراری بودن هدایا، هیچ نشانی از داستان برند مجموعه شما روی هدایا نیست.
یا اینکه تهیه هدیه برای مناسبت های درون سازمانی طبق داستان و شخصیت برند و مناسبت، تقریبا غیرممکن است.
دوگار برای رفع این مشکلات هم طراحی های منحصر به فرد دارد.
 

بسته بندی و بزرگنمایی هدایای کوچک و تکراری

بودجه مقرر شده

گاهی بودجه های مقرر شده برای تهیه هدیه در کمپین های خاص به ما اجازه تهیه هدیه در سطح بالایی نمیدهد، ولی با کمی خلاقیت و بسته بندی شکیل می توان با بودجه مقرر شده بهترین و با ارزش ترین هدیه ای که روایتگر داستان برند شما باشد را طراحی و تولید کرد.